Pertama kali dapat CPUV dari Nuffnang : Oreo Transformers


Baru buka Nuffnang tadi, terkejut pula tengok yang ehbloger.blogspot.com ni dapat CPUV daripada Oreo Transformers. Terkejut juga Zul tadi sebab Zul baru je daftar Nuffnang 2 minggu lepas. Dalam jangka masa yang singkat pihak Nuffnang memberi rezeki pula dibulan ramadhan yang mulia ini. Syukur sangat. Thanks Mr.Nuffnang. Baru-baru ni, Oreo mempromosikan filem yang ditunggu-tunggu di seruluh dunia ini iaitu Transformers. Siapa yang belum tengok Zul nasihatkan pergilah ke panggung wayang yang terdekat kerana movie ni memang syok sangat. Sepanjang 2jam45minit Zul menikmati Movie ni. Oreo adalah nama dagang dari sejenis biskut yang diproduksi oleh Nabisco, pertama kali pada 1912. Terdiri dari dua biskut coklat dengan krim putih di tengahnya. Salah satu cara terkenal untuk memakan Oreo ini adalah dengan mencelupkannya ke dalam susu.Selain itu Oreo juga digunakan untuk bahan baku untuk makanan lain, misalnya milkshake dan air krim. teringat time kecil-kecil dulu, asal mama beli oreo Zul mesti minta susu segar juga. Hahaha mau juga ikut macam dalam TV. Ni antara iklan yang dikeluarkan oleh Oreo. 

                                 

ADMIN : Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.oreotransformers4.com/

6 comments:

  1. Wahh..rezeki tu..tahniah2..
    Jemput join segmen wanie..

    http://norniwanie.blogspot.com/2014/07/segmen-pertama-wanie.html
    Terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Insyaallah. thanks for the info :3

      Delete
  2. baru register 2minggu dah dapat cpuv? cun betul tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ! saya pun mula-mula tak percaya.tapi itulah kenyataannya..hehehe

      Delete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah