5 TEMPAT MAKAN PALING BEST DI PENANG DAN ORANG TAK TAHU

By Zulasri Ashaari - May 10, 2020



Sebut je Penang, mesti teringat dengan Nasi Kandar. Tidak dinafikan lagi Penang antara negeri yang banyak makanan yang best-best. Dah banyak kali datang Penang tak sempat nak jalan-jalan cari makan. Asyik ada game bowling je. So kali ini, aku dan member gerak ke Penang untuk jalan-jalan cari makan je. So hari ini aku akan kongsikan 5 tempat makan yang best di Penang dan banyak orang tak tahu. Biasanya asal dengar Penang je orang mesti akan fikir nasi kandar kan? Tapi sebenarnya ada lagi tempat-tempat yang viral dan orang tak tahu sangat kewujudannya. So jom kita lihat 5 tempat makan yang best di Penang. ( WAJIB PERGI )




Zulasri : So jangan lupa untuk subscribe youtube channel saya sekali untuk lebih banyak video yang menarik. See you di next video guys :)

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Replies
    1. Wahahahaha.. Jauh sekali. Nama je lebih kurang, cuma dia power lagi..

      Delete
    2. ohhh tak eh. sebenarnya nak komen lain semalam tapi baru perasan nama tu hahahaha. sorry2. dulu pernah duduk penang belajar kejap, memang sampai sekarang tak boleh lupa makanan2 dia. aduhhh bikin kempunan. bila la nak pergi penang lagi..

      Delete
    3. Hahaha..kan.. xpe, lepas PKP ni dah boleh kluar memana..hehe

      Delete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah