Kekal Cerdas bersama Berocca

By Zulasri Ashaari - May 21, 2019


Hello! Anda penat ditempat kerja? Sentiasa kurang stamina walaupun dah cukup rehat? Nak tau tak kenapa saya kekal cergas walaupun sibuk seharian di office yang kadangkala terpaksa outstation untuk audit kedai. Saya sebenarnya mengambil suppliment Berocca untuk melengkapkan diet pemakanan saya. Dengan keadaan kerja yang sibuk, kadang kala saya tak sempat pun untuk Membeli barang-barang dapur. Banyaknya makan kat luar je. Jadi saya totally tak makan makanan yg seimbang. Okay sebelum tu

Apa itu Berocca?


Berocca ni adalah tablet berperisa yang mengandungi formulasi Vitamin B kompleks yang tinggi yang telah terbukti secara saintifik dapat melepaskan tenaga dan prestasi mental. Jadi Berocca ni sebagai booster untuk meningkatkan tenaga dengan hanya satu tablet.

Vitamin B ni berfungsi menukar makanan menjadi bahan bakar sebagai tenaga. Dalam Berocca ni juga ada bahan lain seperti Asid Panthotanic yang baik untuk kecergasan minda. Dalam satu tablet Berocca juga ada Asid Folic, Vitamin C, Magnesium dan Zink.

Berocca dah ada di pasaran sejak tahun 80-an lagi di Australia dan US. Berocca telah dihasilkan oleh sebuah firma farmasi Roche Pharmaceuticals dari Switzerland kemudian pada tahun 2005, Berocca telah diambil alih dan dihasilkan oleh Bayer sebuah firma kesihatan dari Jerman.


So you guys tunggu apa lagi? Dapatkan Berocca di farmasi berdekatan anda untuk kekal cergas.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah