Youtube menyokong hubungan sama jenis?

Youtube bukan satu benda asing lagi dikalangan kita. Semua orang pernah dan selalu melayari Youtube dan laman sesawang ni disukai oleh semua golongan tak kira dari kanak-kanak hingga lah golongan dewasa kerana Youtube banyak video yang best-best dari hiburan hinggalah pembelajaran. Aku sendiri suka dengan laman ni. Memang hampir setiap hari aku buka Youtube untuk dengar lagu, tengok movie, tengok berita dan macam-macam lagi. Harini aku buka youtube macam biasa, then ternampak ada perbezaan sikit dari biasa. Ada lambang Love kat sebelah logo Youtube.


Aku serius tak tau apa benda tu, then aku pun try la click button tu. *Excited nak tau apa benda tu. Then korang aku nampak? Tanda sokongan Youtube dengan golongan LGBT dengan hashtag #ProudToBe. Apa pandangan anda? Link boleh tengok kat sini.

 
ZULASRI :Semoga Allah berikan hidayah kepada mereka.



Jom Terjah Story Ni Pula :

No comments:

Post a Comment

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah