Pendaki terkejut dengan imej wajah di Gunung Kinabalu Selepas Gempa Bumi

Kemunculan Imej ‘Wajah’ Di Gunung Kinabalu Mengejutkan Pendaki | Kemunculan imej yang menyerupai ‘wajah’ pada permukaan puncak St John di Gunung Kinabalu mengejutkan pendaki dan pengguna media sosial. Imej pemandangan unik berkenaan kini menjadi viral. Pengurus Taman Kinabalu, Yassin Miki berkata lakaran ‘wajah’ dapat dilihat dengan jelas dalam keadaan pencahayaan tertentu di atas gunung. “Ia hanya dapat dilihat selepas matahari terbit. Pemandangan wajah tersebut akan menjadi ketara,” katanya




 Sesetengah pendaki yang pernah melihat pembentukan ‘wajah’ itu berkata ia lengkap dengan mata, hidung dan mulut. Yassin berkata pembentukan ‘wajah’ berkenaan adalah ketara sejak sebelum kejadian gempa bumi tahun lalu. -Awani

 ZULASRI : Horeyyy Gunung Kinabalu dah boleh daki ! Baru je booking haritu, tapi xde rezeki nak naik sebab sebelum naik tu tiba-tiba pulak ada gempa bumi.. Huhu sedih sangat time tu. Tapi takpe, Gunung Kinabalu dengan rumah tak jauh mana pun. Anytime boleh pergi.. hehe

 
JOM TERJAH STORY NI PULA :

No comments:

Post a Comment

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah