MINGGU PEPERIKSAAN

By Zulasri Ashaari - June 19, 2016

ONE PAPER TO GO ! Setelah berminggu-minggu stress sebab final exam, akhirnya tinggal satu je lagi paper sebelum aku menamatkan semester 4 di Universiti. Setiap hari ada je orang packing barang untuk balik bercuti sementara aku masih fight untuk final exam. *Cedih. Sebenarnya, kalau ikut perancangan kelas aku, kami semua dah habis dah exam. Cuma aku je gedik tambah subjek, tu lah lambat balik. *padan muka. Hampir semua member dah balik, hostel pun makin sikit orang. Nak keluar makan pun tak dapat nak ajak member-member kelas sebab semua sudah selamat sampai rumah dan sempat je sebenarnya dorang semua menganjing aku duduk lama-lama kat sini. Well, sayang sangat kat UTHM kan. Susah nak tinggal. hahaha.. Nasib la ada juga member-member bowling yang masih kat sini dan sebenarnya memang tinggal sini, ada la juga teman nak jalan-jalan bagai.


ZULASRI : Masih adakah dekan buatku?


JOM TERJAH STORY NI PULA :


Hukum mewarnakan rambut dalam Islam.
Perbezaan cara sebat dalam islam dan sivil.
Hukum Mengambil Gambar.
Sebab Kita Solat Menghadap Kaabah.
Al-Quran Merungkai Cara Mengesan Penipuan.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah