Mesej Untuk Sukarelawan Sukan Sea 2017

Debaran SUKAN SEA 2017 semakin terasa. Aku pun dah tak sabar sebenarnya nak tengok perlawanan terbesar ni. Tahun ni Malaysia akan menjadi tuan rumah. Ingat lagi tak sesiapa yang pernah daftar untuk menjadi sukarelawan dulu? haa sekarang result dah keluar. Kepada sukarelawan yang telah mendaftar, sila semak emel anda untuk langkah seterusnya.
Untuk maklumat lanjut, boleh layari FB Sukan Sea 2017


ZULASRI : Nak juga jadi sukarelawan. masih buka tak? huhu


JOM TERJAH STORY NI PULA :

1 comment:

  1. Tak sabar nak tggu olimpik bebaki sebulan lebih lagi ni. heheh sukan sea pulak lagi ditunggu. Mesti lah kontijen perak disokong huhu.

    ReplyDelete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah