3 Syarat wanita tidak menutup aurat

Terdapat 3 syarat yang membolehkan wanita untuk tidak menutup aurat. Pertama, perempuan itu kenalah gila. Dah takde akal nak buat macam mana kan? dah memang gila, macam mana nak fikir dengan waras. Kedua pula Bukan Islam, tapi kalau yang bukan Islam nak tutup aurat pun apa salahnya, kan tutup aurat tu sedap mata memandang sekaligus boleh terhindar daripada lelaki-lelaki buas. haha Seterusnya belum akhil baligh, kiranya masih budak-budak lah. Belum sampai syarat sah bagi budak-budak. Semoga bermanfaat :))

Sumber Twitter
 
ZULASRI : Yang tidak cukup syarat tu, semoga Allah berikan hidayah. Aku doakan korang :))

 JOM TERJAH STORY NI PULA : 
  1. Hukum mewarnakan rambut dalam Islam.
  2. Perbezaan cara sebat dalam islam dan sivil.
  3. Hukum Mengambil Gambar.
  4. Sebab Kita Solat Menghadap Kaabah.
  5. Al-Quran Merungkai Cara Mengesan Penipuan.

No comments:

Post a Comment

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah