FINAL EXAM

By Zulasri Ashaari - December 28, 2015

Maka dengan ini berakhirlah sudah STUDY WEEK ! Bermula hari ini, pelajar UTHM akan menduduki peperiksaan akhir. OMG OMG ! Satu benda pun tak prepare lagi. Ntah apa nak jawab time exam nanti. Tadi exam subjek Sosiologi Pendidikan, Alhamdulillah dipermudahkan sebab apa yang aku study semua keluar kat exam tadi. Boleh senyum je la menghadap paper exam tu. Esok pula subjek Elektronik 2, ntah apa je la yang aku belajar. Huhuhuhu. Dikesempatan ini, aku ingin ucapkan selamat menduduki peperiksaan akhir buat adik-adik, abang-abang dan kakak-kakak di seluruh IPTA Malaysia khususnya pelajar UTHM ! Try untuk dapatkan pointer yang terbaik dan banggakan kedua Ibubapa. Saya tahu anda pasti boleh !! Semester ini akan menjadi semester yang sukar untuk aku sebab semester ni banyak sangat program yang aku join. Harap masih boleh kekalkan pointer seperti sebelum ini. Doakan okay. Thanks semua !! :)

Dan aku hanya mampu ber huhu untuk exam kali ni. Kipidap ! donggibap !




JOM TERJAH STORY NI JUGA : 

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. kwn sya ex student UTHM. kerja dia esok exam, mlm ni bru stdy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan awak dan saya takde beza...hahahahha Engineer to be slalu camtu @najwaZahid

      Delete
  2. Blogwalking..here...all the best guy...moga perjalanan lebih baik slps ini...lama sudah x dgr perkataan exam...www.keladionline.com

    ReplyDelete
  3. Every semester sukar , Haha study last minit atau sehari sebelum adalah budaya tradisi yang tidak asing , So What should we say guys "kipidap , dongibab" masuk bilik exam jangan lupa "shadap" Haha . All the best to you , Ganbarou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ;) .. One more paper baru aman damai ber blog.. hahaha Insyaallah Amin .

      Delete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah