Cpuv Nuffnang SENHENG Online Store One

By Zulasri Ashaari - September 29, 2014

ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA



Lama tak buka akaun Nuffnang. Kali ni syukur Alhamdulillah, setelah sekian lama MR.Nuffnang tak singgah blog aku, akhirnya minggu lalu Mr.Nuffnang beri sedikit rezeki buatku. Entri kali ni mengenai "Cpuv Nuffnang SENHENG Online Store One".



Sesiapa yang tak kenal SenHeng tu, ni ceritanya ditubuhkan pada tahun 1989, Senheng merupakan kedai peralatan elektrik yang terkemuka di Malaysia. Hari ini, terdapat lebih 100 kedai Senheng di seluruh seluruh Malaysia di mana setiap kakitangan di kedai itu adalah terlatih dan semua sentiasa bersedia untuk melayan pelanggan dan memenuhi kehendak mereka. Talian jualan 'Beza,memang berbeza" telah mengangkat lagi nama SenHeng dipasaran Malaysia. Senheng telah mengambil satu lagi langkah berani untuk menyediakan perkhidmatan yang berkualiti dan produk yang berkualiti kepada semua pelanggan iaitu pembelian barangan secara online. Jom lawati website SenHeng untuk mengetahui promosi yang ditawarkan oleh Syarikat mereka. !


ADMIN : Banyak tau yang ditawarkan oleh SenHeng. Golongan wanita beruntung kerana SenHeng menyediakan tawaran Khas untuk wanita. Enjoy !


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. salam singgah. alhamdulillah chaiyok2! senheng memang top pilihan utk produk elektrik eletronik ^_^

    ReplyDelete
  2. Jom membeli belah di Senheng .. ekekeke

    ReplyDelete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah