Kad raya from Blogger To Blogger

By Zulasri Ashaari - August 10, 2014


Kesibukan hari raya masih terasa, banyak lagi Rumah Terbuka yang perlu dihadiri. Alhamdulillah, kita masih diberi kesempatan untuk berhari raya. Didalam kesibukan aku menghadiri rumah sanak saudara dan rakan-rakan, aku terlalu sibuk untuk memeriksa peti surat di Pejabat Pos. Alhamdulillah, ada orang menghantar kad raya kepada ku tahun ini. Thanks kepada  rakan blog yang sudi untuk memberi kad raya kepadaku. Suka dan terharu sangat. Insyaallah aku akan balas kad raya yang anda kasih tu.








ADMIN : Sesiapa blogger yang ingin menghantar kad raya kpd aku, sila hantar ke alamat di bawa. Insyaallah aku akan balas kad raya korang. Mungkin dgn cara ini kita boleh mengeratkan ikatan persahabatan kita kan? 



  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah