segmen : blogwalking sempena RAMADHAN 1435H


ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERAH

Bulan mulia kini kembali lagi. Pejam celik, Pejam Celik dah masuk bulan puasa rupanya. Macam baru semalam ja aku merasa keindahan Bulan Ramadhan lepas. Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan beribadah kepada-Nya. Perbanyakkan amal ibadah dibulan mulia ini. Jangan makan tak ingat dunia pula. Dan yang paling penting, Kurma mesti ada ! Wajib ! Yusuf Tayoob ! hahaha. 

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA SEMUA !

 Dan kepada yang nak ikut Segmen ni, anda boleh klik BANNER yg comel molek kat atas tu. 

16 comments:

  1. Salam Ramadhan. :)

    http://kaktusoren.blogspot.com/2014/07/segmen-blogwalking-sempena-ramadhan.html

    ReplyDelete
  2. terima kasih ye sudi join segmen ayu... jooom kita sama2 blogwalking ke blog kawan2 yang lain...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/07/senarai-peserta-segmen-blogwalking.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan daripada ABM, Kita follow blog awak ye :)

    Follow balik tau http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Salam kenal..wanie singgah dari segmen yang sama..all the best ye..
    done follow here.. :)

    http://norniwanie.blogspot.com/2014/07/blogwalking-sempena-ramadhan-1435h.html

    ReplyDelete
  5. Salam kenal.. blogwalking & follow sini #424 dari segmen yang sama.. http://syahirahvaliant.blogspot.com/2014/07/segmen-blogwalking-sempena-ramadhan.html

    ReplyDelete
  6. berkunjung dari segmen yg sama :)
    salama Ramadhan :)
    http://erjud-chayob.blogspot.com/2014/07/blogwalking-sempena-ramadhan-1435h.html

    ReplyDelete
  7. Singgah follow sini dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  8. Singgah dari segmen yang sama :)

    http://www.azhafizah.com/2014/07/segmen-blogwalking-sempena-ramadhan.html

    ReplyDelete
  9. singgah dari segmen yang sama, follow sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/segmen-blogwalking-sempena-ramadhan.html

    ReplyDelete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah