Budaya Selfie semakin Berleluasa



ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM PERPADUAN 


Tidak dipertikaikan dizaman era moden ini budaya selfie semakin berleluasa. Aku akui, kadang-kadang aku pun pandai selfie juga. tapi tak lah selfie depan orang. Malu aku kalau selfie depan orang ramai. Budaya ini bukan golongan muda ja yang buat, manusia  pertama selfie pun adalah daripada golongan yang sudah berusia lanjut. Haah, jadi budaya ni sudah ada dari dulu lagi cuma ayat Selfie sahaja yang baru masuk kamus. Haha. 

TENGOK JUGA : Apa itu Selfie?

ADMIN : Enjoy tu cartoon. Fresh from Sabah


2 comments:

  1. haha..nasib tak de penyakit tu hinggap kat cik nor..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ya, tapi tak salah selfie, tapi kna ingat dunia juga lah..hahaha

      Delete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah