Perkhidmatan Header

ASSALAMMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA SEMUA

Memandangkan Mr. Dracula baru je nak mengaktifkan diri dalam dunia blog ni, Mr. Dracula pun nak jugalah mencuba untuk memberikan perkhidmatan pembuatan Header untuk blog anda. Tempahan boleh di buat di sini

BAYARAN : RM10 ( Boleh dibayar melalui Top Up ).

    Mr.Dracula menggunakan FREEBIES yang telah diberikan secara percuma daripada blog lain untuk membuat header ( Thanks pada mereka yang memberikan FREEBIES ini )
  • Boleh juga menggunakan gambar anda seperti  header kat bawa ni.
CONTOH-CONTOH HEADER HASIL TANGAN MR.DRACULA








Simple je kan?? tempah lah sekarang.. Murah dah tuu :)









2 comments:

  1. header yg tegh solat tu di pantai mana?.. PUlau Bidong ker?..

    http://amaturdesign.blogspot.com/2012/07/segmen-teman-ramadan-by-atirah.html

    ReplyDelete

Kritikan Seorang Engineer Bertauliah